RMA

ATENTIE: Depozitul RRC accepta pachete cu echipamente de la parteneri reselleri atunci cand acestea sunt insotite de codul solicitarii de reparatie (RMA), pe care partenerii l-au obtinut in prealabil de la reprezentantii RRC. De asemenea, este obligatoriu ca pachetele sa fie insotite si de o dovada a achizitiei.

Documentul pentru solicitarea codului de reparatie RMA: click aici (cu exceptia producatorului Zebra).

Aceste documente (RMA-ulsi dovada achizitiei) trebuie atasate la vedere pe pachetul cu echipamentul defect care ajunge in depozitul RRC, astfel incat tehnicianul sa poata sa le verifice fara a desface pachetul.

ATENTIE: In cazul producatorului Zebra, echipamentele defecte se trimit direct la producator, conform procedurii pe care o puteti citi aici.

Documentul pentru solicitarea codului de reparatie RMA Zebra: click aici.

In general, echipamentele trimise in garantie trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
– sa fie in ambalajul original,
– sa aiba toate componentele si accesoriile originale.
Aceste conditii sunt obligatorii in cazul in care nu se specifica altceva in mod expres.

Solicitarile care nu respecta aceste conditii, nu vor fi acceptate, iar echipamentele vor fi trimise inapoi pe cheltuiala partenerului.

Cu exceptia produselor Zebra, echipamentele defecte trebuie livrate in persoana sau prin curier, pe costul partenerului, la adresa:

RRC Romania (Depozit)
Str. Copilului Nr. 20A (Cyrom Center), Sector 1, Bucuresti, 012178
Program de functionare Luni – Vineri 9.00 – 18.00

Echipamentele reparate sunt expediate la adresa mentionata de partener in solicitarea de RMA, pe cheltuiala RRC sau a producatorului.

Garantia nu acopera:
– orice tip de defect din cauza utilizarii necorespunzatoare, defecte/deteriori care nu au legatura cu utilizarea normala a echipamentului,
– echipament cu sigilii deteriorate sau numere de serie sterse, care impiedica identificarea.

RRC Tech Distribution S.R.L. (RRC Romania) nu este responsabila pentru pierderile cauzate de software sau hardware.