Suport tehnic

Experienta noastra si investitiile in instruirea permanenta ne permit sa oferim o gama larga de servicii in beneficiul oricarui partener. Ne straduim sa imbunatatim mereu calitatea suportului tehnic pe care il oferim. An de an, urmarim sa crestem numarul de certificari comerciale si tehnice pe care le detinem.

Suport inaintea vanzarii:

Analiza cererii si a infrastructurii clientilor pentru a alege solutiile optime;
Sprijin in selectarea echipamentelor optime;
Evaluarea configuratiilor hardware, selectarea componentelor, analiza nevoilor;
Asistenta in procesul de selectare a serviciilor optime, audit;
Pregatirea de oferte si evaluari;
Prezentari tehnice;
Serviciu de imprumut al echipamentelor pentru testare.

Suport dupa vanzare:

Implementarea standardelor de siguranta pentru produsele vandute;
Suport tehnic: e-mail, telefonic, onsite;
Contact cu suportul tehnic al producatorului, vorbitor de limba romana sau engleza;
Asigurarea de training-uri si workshop-uri tehnice in centrul de training si onsite;
Ajutor si consultanta pentru instalari si configurari;
Consultanta tehnica cu privire la problemele aparute la echipamentele instalate;
Service-ul echipamentelor vandute.